Informatiebijeenkomst Organiseren van evenementen in Westerveld

Heb je te maken of krijg je maken met het organiseren van een evenement in Westerveld, dan kun je je laten informeren tijdens een informatiebijeenkomst op woensdag 12 februari om 19.30 uur in Ons Dorpshuis in Wapse.

Tijdens deze avond komen aan het woord: Linda van Voorst (vergunningverlener gemeente Westerveld; over aanvraag en proces), Marieke Sikkens (Stichting Toeristische Promotie Westerveld, over promotie en marketing en ondersteuningsmogelijkheden), Marjolein Rink (Ondernemersfonds Westerveld) en Catrien Scholten (Provincie Drenthe; over evenementen in de natuur). Opgave voor 9 februari via info@gemeentewesterveld.nl.

Tips en trucs

Jaarlijks worden er vele evenementen georganiseerd die van groot belang zijn voor onze gemeente. De organisatie van een evenement is vaak een tijdrovende klus, waarbij vele vrijwilligers betrokken zijn. Bij de organisatie komt veel kijken: subsidieaanvraag, vergunningaanvraag, EHBO, parkeerwachters, persberichten, promotiemateriaal, draaiboek, veiligheidsplan, etc. Het doel van deze avond is jou te informeren, tips en trucs mee te gegeven en in te gaan op vragen. We sluiten de avond af met een hapje en een drankje. 

Aanmelden

In verband met de organisatie horen we graag of je komt en met hoeveel personen. Ook kunnen wij ons voorstellen dat je vooraf al vragen heeft en nodigen je uit om deze alvast in te sturen. Dat kan door voor 9 februari je vragen te mailen naar info@gemeentewesterveld.nl met in de onderwerpregel; vraag bijeenkomst 12 februari.